Monday, February 28, 2011

circular

assalamualaikum,

it is 12 in the afternoon. baru siapkan beberapa perkara hari ni. Sepatutnya hari ni publisher majalah sekolah datang lagi, tapi last minit dia kata dia tak sempat sbb ada beberapa sekolah lagi yg dia nak pergi. En Rizal, dtg lah cepat... Audit nak datang ni, kang jenuh saya nak menjawab.

so, since hari ni saya cuma ada 4 waktu mengajar (alhamdulillah), saya siapkan dengan menutup kehadiran kelas 5 Sains, menyiapkan circular English Language Panel (KPI tak capai lagi ni: target nak buat 2 circular sebulan, tapi setakat ni, dpt buat 1 je sebulan), dan menyiapkan beberapa points utk debate students yang akan datang. satu lagi harapan saya yg saya dah sebut dlm circular tu, cikgu2 under panel saya dapat memberikan kerjasama yang tak berbelah bahagi dalam menjayakan program2 yang telah diatur.

Bon Voyage, English Language Panel!

No comments:

Post a Comment