Thursday, September 8, 2011

there were so much to tell...

Assalamualaikum,




Menjadi seorang blogger kecil-kecilan pun kadang-kadang ada tekanannya. Kadangkala, saya rasa saya ni tak glamer. Maklumlah, seorang guru biasa sahaja. Tetapi, kadangkala, bila melihat kepada statistik trafik, whoa...tak sangka kadang-kadang boleh mencecah kepada 500 views pada satu-satu masa. Atau....mungkinkah saya mempunyai peminat setia yang mencuri-curi skodeng blog saya, sebagaimana saya selalu skodeng blog Hanis Zalikha, Nani Rostam dan Irma Putri? (tapi tak minat langsung dgn Ben Ashaari)


Pun begitu saya hargai anda.


Ini disebabkan, tidak mudah untuk menarik perhatian seseorang untuk `mendengar' cerita anda. Cerita ttg memasak, ttg aktiviti-aktiviti seharian anda, yg kalau cuba untuk didengar secara "live" bukanlah sesuatu yg pleasant.



cerita ttg Ramadhan, sambutan Syawal dan "smbutan" terhadap PMR dan Trial SPM yg mendatang juga kadang-kadang begitu banyak untuk dikongsi bersama. InsyaAllah...sekiranya diberikan kesempatan dan kekuatan kudrat, akan saya update selalu.




there were so much to tell and share, and I appreciate that...

6 comments:

  1. tak suka ben? Haha. Cikgu sgt jujur. Btw.. Saya lebih suka baca blog cikgu dr haniszulaikha.. Serious. :Dtak suka ben? Haha. Cikgu sgt jujur. Btw.. Saya lebih suka baca blog cikgu dr haniszulaikha.. Serious. :D

    ReplyDelete
  2. ahhahaha...Hanis tu ok. Cuma saya lebih suka baca mama dia punya blog [Nani Rostam] sbb perjuangan keibuannya lebih kurang saya je.

    ReplyDelete
  3. Ha... sempat aje ko update ye kak intan.. :)
    padahal tengah mabuk menanda ye.. hahah.. bagus.. memang blogger tegar la. hmm.. btw, nak tau le cemane ko post entri straight to the fb ye?

    ReplyDelete
  4. p/s: kalau dah traffic tinggi tu, ko joinle nuffnang or adsense.. skang nuffnang senang je nak join.. blog ko ni kak, bole aje dpt income lebey.... ;)

    ReplyDelete
  5. Mama Syabil,
    nak link ke FB tu ko set je kat bahagian template/design tu. then baru ada options kat footnote tu. Hehehhe...nuffnag? insyaAllah...nnti jap lagi aku register... hehehhe...errr canne ek?

    ReplyDelete
  6. Pi aje website dia...
    then, sign up... easy peasy... cheese cake ko lagi susah nak buat... hahahhahah

    ReplyDelete