Friday, December 23, 2011

Cuti Yang Tak Mcm Cuti...

Assalamualaikum,


Hahahahha...rasa mcm kelakar betul sbb nama je bulan utk bercuti, tapi posting kat blog ni ciput giler. Sungguh, saya mmg tak sempat. Kalau tak caya, cuba tgk kat FB saya, kat situ pun saya dah jarang saya update sbb sungguh saya takde masa. Sbb utamanya ialah, 'urusan kerajaan' yg pikul tu membuatkan saya betul2 busy sbb terpaksa beri sepenuh perhatian. Lagi pula calon2 yang menjawab tu pula menjawab dgn bersungguh-sungguh. Hmm...rasa serik kali ni pun mcm ada. Kelas kat UTM pulak dah sampai ke penghujungnya. Students ada yg dah mula panik, jadi setiap kelas abis je, mulalah diaorg dok sibuk tanya itu-ini. Hamek kau! Tu yg memanjang balik lambat setiap kali ada kelas.

Abis sahaja Urusan Kerajaan pd 19hb Disember tu, baru saya bole balik to vibe. Cari baju sekolah anak, kasut sekolah, mula nak membaking semula etc. Tapi sebelum start marking SPM tu, saya sempat juga curi satu-dua hari utk berjalan-jalan dgn anak-anak. Sementara diaorg belum pandai komplen ni, baik saya tetapkan rules supaya diaorg clear dgn cara saya: Disember bukan cuti utk ber-la la la ye, tapi cuti utk Mama cari rezeki lebih. Dpat payment, cuti bulan Mac kita gi jenjalan.

Ok, enjoy the pictures!

 [cuba teka kat mana ni?]

 [Lebuhraya Senai-Desaru lah!]

 [Time tgh picnic kat Tg Balau, Desaru]

 [then, kena pau beli layang-layang]

[picnic kat sini best : kanan ada swimming pool, kiri ada pantai!]

ok, starting from today, ada lebih kurang 10 hari je berbaki cuti. Jom minum coconut shake kat Klebang!

No comments:

Post a Comment